Als gastheer wilt u uw gasten tijdens hun verblijf in de watten leggen. Tevreden gasten komen graag nog eens terug. U traint uw gastheerschap en leert uw gasten op een prettige manier te benaderen.
Tijdens de cursus leert u dankzij een acteur om te gaan met diverse praktijksituaties.

Tijdens de cursus wordt u geconfronteerd met een acteur, die in staat is verschillende situaties met een gast zeer natuurgetrouw neer te zetten. Hierdoor leert u veel van uw eigen gedrag in dit soort situaties en de technieken die het meest effectief zijn.

Onderwerpen

  • Wat houdt gastgericht handelen in?
  • Wat is het belang van gastgericht handelen?
  • Hoe demonstreert u gastvriendelijk gedrag?
  • Hoe blijft u in moeilijke situaties gastvriendelijk functioneren?
  • Heeft dit gedrag betrekking op zowel hulpvaardig gedrag als op anticiperend optreden?
  • Welke communicatieve aspecten zijn van belang in de omgang met gasten?
  • Hoe gaat u om met de behandeling van klachten?

Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.