Ontdekken wat klanten precies willen

analyseren diensten verkopen geduldig klantvriendelijk mensen overtuigen omgaan met mensen presentatie producten verkopen representatief service bieden vaak onderweg vlotte babbel

Ontdekken wat klanten precies willen. Dat is jouw belangrijkste taak als (junior) accountmanager. Je bespreekt met je klant wat hij nodig heeft. Je bekijkt of de producten van jouw bedrijf hierbij passen. Ook onderzoek je wat de concurrenten doen.

Zo maak je voor iedere klant het perfecte aanbod op maat. Je houdt steeds contact en gaat vaak bij klanten langs. Daarbij zie je er altijd keurig uit. Ook jouw geduld, begrip en vlotte babbel komen iedere dag van pas. Maak jij de deal rond? Na deze opleiding bij Summa Business wél!

Verkort traject

Heb je al een diploma Commercieel medewerker? Dan mag je meteen doorstromen naar leerjaar 2. De opleiding duurt dan 2 jaar in plaats van 3.  

“Je moet niet bang zijn om te praten”

Tamara Smeets

Student (Junior) accountmanager

Lees meer

Je kunt aan de slag als (junior) accountmanager. Als je nog verder wilt studeren, kun je bijvoorbeeld de hbo-opleidingen Commerciële economie, Business en retailmanagement of Sales- en accountmanagement volgen. 


Vraag 't het Infopunt

Het Infopunt staat tijdens kantooruren klaar voor al jouw vragen over opleidingen en cursussen. Stel jouw vraag via onze livechat of stuur een e-mail.

Livechat starten E-mail sturen

040 269 44 44 

06 28 94 84 11

Beschikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 16.30 uur.


Ziekmelden? 

Kijk hier of bel: 040 269 40 90

Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.